Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

«Δέχομαι απειλές παντού»... !!!

Η γενναία πολιτική πράξη του πρώην βουλευτή Σπύρου Δανέλλη να στηρίξει ανοιχτά στο Μακεδονικό τη στρατηγική που εφάρμοσε η...
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ,  

με αποκορύφωμα τη Συμφωνία των Πρεσπών και όλο το αξιακό φορτίο της, ήταν η αιτία που αυτός δέχεται χιλιάδες μηνύματα σχεδόν καθημερινά με ακραίες απειλές κατά της ζωής του ίδιου και της οικογένειάς του

• Κύριε Δανέλλη, συνεχίζονται ακόμα οι απειλές κατά του προσώπου σας μετά από τόσο χρονικό διάστημα;

Βεβαίως, έχω πάρει χιλιάδες μηνύματα ακραίων απειλών, χυδαιοτήτων και ύβρεων. Αρχίζουν να μου τα στέλνουν από τις 2 Ιανουαρίου του 2019 που εγώ πρώτος εκφράζομαι για το μακεδονικό ζήτημα, πολύ πριν υπογραφεί η Συμφωνία των Πρεσπών.


• Πότε κορυφώνονται οι απειλές;

Εκεί που το πράγμα ξεφεύγει εντελώς είναι όταν μετά την εκδήλωση, η οποία γίνεται στο Μέγαρο Μουσικής στις 13 Ιανουαρίου του 2019 για το Μακεδονικό, αποδέκτης απειλών είναι και η 18χρονη κόρη μου. Τότε κυκλοφορούν φωτογραφίες στο Διαδίκτυο με την κόρη μου η οποία δέχεται και αυτή ύβρεις και απειλές.

Εκείνη την περίοδο το πράγμα χοντραίνει, διότι απειλούνται μέλη και της οικογένειάς μου και κάνω την πρώτη καταγγελία στη ΓΑΔΑ στις 15 Ιανουαρίου του 2019. Συνολικά έχω πραγματοποιήσει τρεις καταγγελίες στη ΓΑΔΑ, η τελευταία ήταν στις 10 Ιουλίου. Η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ταυτοποίησε πέντε άτομα από όλους αυτούς για τους οποίους έδωσα στοιχεία, οι οποίοι παραπέμπονται στη Δικαιοσύνη.




• Με ποιον τρόπο γίνονται οι απειλές;

Δέχομαι απειλητικά μηνύματα παντού, στο twitter, στο facebook, στο messenger, στο κινητό τηλέφωνο με sms, στο e-mail, με όλους τους τρόπους και τώρα ακόμα. Απειλές δέχομαι επιπλέον στον δρόμο και σε χώρους συνάθροισης. Είναι ένα τυφλό μίσος όχι μόνο από φασιστοειδή, είναι κάποιοι που δεν ξέρω κατά πόσον έχουν και σώας τας φρένας τους.

Δεν πτοήθηκα, όμως, σε καμιά στιγμή απ’ όλα αυτά τα γεγονότα και δεν σκέφτηκα ποτέ να υποχωρήσω από τις θέσεις μου για τη Συμφωνία των Πρεσπών και το Μακεδονικό. Καθοριστικό στοιχείο στην ανυποχώρητη απόφασή μου υπήρξε η συμπαράσταση και στήριξη της οικογένειάς μου, ειδικά στο σημείο που απειλήθηκε η κόρη μου.



• Κύριε Δανέλλη, μετά το εκλογικό αποτέλεσμα τι νομίζετε ότι πρέπει να γίνει στο κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ;

Το μεγάλο στοίχημα σήμερα είναι η αναδιοργάνωση και μετεξέλιξη του κόμματος της Αριστεράς και του ευρύτερου προοδευτικού χώρου. Αυτό γίνεται πιο επιτακτικό μετά την εκλογική νίκη της Νέας Δημοκρατίας, που όπως δείχνουν τα πρώτα δείγματα γραφής έρχεται ρεβανσιστική και αυταρχική με εμφανή την ακροδεξιά ατζέντα και ρητορική μαζί με έναν σκληρό οικονομικό νεοφιλελευθερισμό.

• Ποια ρεύματα πρέπει να εκφράζονται από το νέο κόμμα;

Προφανώς η μετεξέλιξη και το άνοιγμα πρέπει να διακρίνονται από τους αξιακούς κώδικες της Αριστεράς. Πρέπει ως κόρη οφθαλμού να αποφευχθούν παραγοντισμοί, αλλά και πειρασμοί, όπως κάθε είδους λαϊκισμός και δημαγωγία. Οι ιδιαιτερότητες του κάθε επιμέρους χώρου πρέπει να γίνουν σεβαστές και να συναποτελούν στο σύνολό τους την προίκα αυτού του χώρου. Δεν χρειάζεται ιδεολογική μονολιθικότητα.

Οι χώροι που πρέπει να εκφραστούν είναι η Ριζοσπαστική Αριστερά, η Αριστερή Σοσιαλδημοκρατία και βεβαίως οι Πράσινοι. Αυτό το φαινόμενο που εξελίσσεται στη λοιπή Ευρώπη δεν μπορεί να μη συμβεί και στην Ελλάδα. Η γενικότερη στροφή στον ανορθολογισμό του νεολαϊκισμού που παρατηρείται σε ολόκληρο τον κόσμο επιτάσσει τη συσπείρωση και συμπόρευση των προοδευτικών δυνάμεων...

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου