Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Μαρτίνης: Ο Λοβέρδος έσκαψε το λάκκο του Ντυνάν και ο Γεωργιάδης μας έριξε μέσα...!!!

«Ο Αβραμόπουλος έκανε το σύστημα άλωσης Ερυθρού Σταυρού. Ο Λοβέρδος έσκαψε το λάκκο του Ντυνάν και μας έριξε μέσα ο Γεωργιάδης 

και σφράγισε πολύ καλά», τόνισε ο πρόεδρος του Ερρίκος Ντυνάν Ανδρέας Μαρτίνης καταθέτοντας στην Εξεταστική Επιτροπή για την Υγεία. Τα βέλη Μαρτίνη «χτύπησαν» και τον Μ. Βορίδη καθώς είπε ότι χάρις στην τροπολογία του η ΗΜΙΘΕΑ μπόρεσε να αγοράσει δημόσιο νοσοκομείο. Υπογράμμισε ακόμη ότι οι υπουργοί δεν προάσπισαν το δημόσιο συμφέρον και ότι λειτούργησαν υπέρ του Ανδρέα Βγενόπουλου ενώ ζήτησε να έχει κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με όσους αναφέρει και ήταν πολλά πολιτικά πρόσωπα από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

Ο κατηγορούμενος Α. Μαρτίνης υπαινίχθηκε «δάκτυλο Αντώνη Σαμαρά» στην πώληση του Ντυνάν στην θυγατρική της Πειραιώς ΗΜΙΘΕΑ. Κατέθεσε ότι επί Λοβέρδου στο Ντυνάν «ήρθε η ομάδα Χαραμή ο οποίος είναι στενός φίλος της Τέτας Κρητικού» (πεθερά του Αντώνη Σαμαρά).
«Προσπάθησα να έρθω σε επαφή με τον τότε πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά. Βέβαια δεν είμαι τόσο υπερφίαλος ώστε ένας πρωθυπουργός να δεχθεί εμένα αλλά τον ξέρω από το 1971. Είναι συμμαθητής του κουνιάδου μου. Μου έστελνε κάρτες. Μου έστειλε στο Ντυνάν κάποιον Μπούρα διευθυντή του γραφείου του «επειδή ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να βγαίνει». «Ότι θελήσεις σε εμένα» είπε. Πράγματι θέλησα και του ζήτησα, όταν τρώγαμε με τον δημοσιογράφο Κεδίκογλου, κάποιο θέμα με τα ταμεία. Μου είπε να με πάρει την επομένη που θα έλειπε ο πρωθυπουργός στο εξωτερικό. Τον πήρα και είπε «να με παρατήσετε με τον κλέφτη, τον αλήτη κλπ.»

 
«Από εκεί και πέρα αρχίζει η ιστορία με τον Σάλλα» υπογράμμισε ο πρ. πρόεδρος του Ντυνάν. Ωστόσο επεσήμανε πως «οφείλω χάρες στον Σαμαρά επειδή ζούσαμε με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου. Άρα δεν πληρώναμε και δεν υπήρχε περίπτωση από εμάς να πουληθεί το νοσοκομείο». Ακόμη είπε ότι τον κυνηγούν δύο «Ιαβέρηδες». Ένας Γιαννίκος του ΣΔΟΕ, Μεσσήνιος, του οποίου έχω διορίσει δύο συγγενείς με επιστολές «Αντρέα μου» διαπρεπούς πολιτικού».
Για τον Άδωνι Γεωργιάδη ανέφερε πως «όταν άκουσα την υπουργοποίησή του αγαλλίασα. Ήταν συμφοιτητής της κόρης μου στην Αρχαιολογία. «μην συζητάς θα τα κανονίσουμε» μου είπε. Ο Πλεύρης του είπε «υπουργέ αν περάσεις τέτοιες διευκολύνσεις που θέλουν αυτοί θα πάμε ειδικό δικαστήριο». Κάποια στιγμή μου είπε ότι δεν με θέλουν οι ξένοι και πρέπει να παραιτηθούν όλοι. Ήταν όλοι προσωπικοί μου φίλοι αλλά δεν θα ξεφτιλίζονταν παραιτούμενοι για να βάλει ο Γεωργιάδης τους δικούς του. Προηγουμένως μου είχε στείλει την περιβόητη επιστολή «ο Σάλλας ζήτησε να παραιτηθείτε». Στο νέο ΔΣ παρεισέφρησαν δύο. Ο Πανεθυμιτάκης και ο Κωσταράς κατά σύμπτωση καθηγητής της αρχαιολογίας των παιδιών μου άρα και του Γεωργιάδη».
Ακόμη κάλεσε την Εξεταστική να δει τις σχέσεις Κωσταρά – Τράπεζας Πειραιώς. «Εκτός από καθηγητής των παιδιών νομίζω ότι η νύφη ή ο γιος του Κωσταρά ήταν στη νομική υπηρεσία της Τράπεζας Πειραιώς. Δεν είμαι σίγουρος γι αυτό μπορείτε να το ψάξετε» ανέφερε.
«Ο Γεωργιάδης εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του δημοσίου;» τον ρώτησε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Σπύρος Λάππας. «Με καμία δύναμη» απάντησε ο Α. Μαρτίνης. «Εξυπηρετούσε τα συμφέροντα ενός αγοραστή;» επέμεινε ο Σπ. Λάππας. «Δεν το ξέρω. Διοικητικά υπήκουσε στις εντολές Σάλλα θέλω να πιστεύω για να σώσει το νοσοκομείο. Δεν είχε κανένα δικαίωμα να παρέμβει στα διοικητικά του νοσοκομείου» σημείωσε ο μάρτυρας.
Ακόμη ο Α. Μαρτίνης είπε ότι παραιτήθηκε με επιθυμία Σάλλα και εντολή Γεωργιάδη «γιατί σιχάθηκα. Δεν άντεξα άλλο. Δεν παραιτήθηκα για να πάρει ο Σάλλας το νοσοκομείο, αλλά για να το χρηματοδοτήσει και να παραμείνει ως κοινωφελές ίδρυμα».

 
Αναφερόμενος στον Α. Λοβέρδο τον οποίο αποκάλεσε ως «την λαίλαπα που περίμενα ως σωτηρία» σημείωσε «εκ των πραγμάτων βοήθησε τον Βγενόπουλο». Τον κατηγόρησε ότι εν αγνοία του απέσυρε τα μέλη του ΔΣ που διόριζε το Δημόσιο και εκτίμησε αυτό δεν μπορούσε να γίνει γιατί είχαν διοριστεί με σύμβαση και μία σύμβαση δεν αλλάζει μονομερώς.
«Ζήτησε να αποσύρουμε τα ένδικα μέσα κατά του Βγενόπουλου. Όμως το δάνειο εξυπηρετείτο. Όλα τα έσοδα κρατούνταν από τον Βγενόπουλο που αφού τα κρατούσε μας έδινε με το σταγονόμετρο» σημείωσε και πρόσθεσε ότι απέσυρε τις αγωγές κατά Βγενόπουλου «με μία περίεργη συμμαχία των εκπροσώπων του Λοβέρδου στο ΔΣ, επειδή είχα κουραστεί και είχα πάρει άδεια και με αντικαθιστούσε ο λαμπρός δημοκράτης δικαστής Χαράλαμπος Γεωργακόπουλος. Η Σάκη Κυπραίου που πάντα την ήθελε στο ΔΣ ο αείμνηστος Μητσοτάκης». «Ο Λοβέρδος είπε ότι είναι βέβαιος ότι θα μας σώσει ο Βγενόπουλος και ότι θα φανεί συνεπής σε αυτά που έχει δεσμευτεί. Βεβαίως ο Βγενόπουλος μας έφτυσε και απαίτησε να παραιτηθούμε στο δικαστήριο», κατέθεσε.
«Και βεβαίως ο Λοβέρδος μου προσφέρει τον Λιαρόπουλο. Έχετε δει την σύμβασή του. Την πρώτη ημέρα ο σύμβουλός μου που πληρωνόταν όπως πληρωνόταν μου είπε να φύγω και να βάλω μία επιτροπή από 4 άτομα με επικεφαλής αυτόν. Είπε στους εργαζόμενους ότι αν ψηφίσουν Μαρτίνη στις εκλογές θα πεθάνει το νοσοκομείο. Ο αξιόπιστος σύμβουλος του Λοβέρδου που θα έσωζε το νοσοκομείο ήταν ο «Γερούν Γερά» και ήμουν υποχρεωμένος να τον έχω δίπλα μου», είπε χαρακτηριστικά ο Α. Μαρτίνης.

 
Για τον Μάκη Βορίδη ο Σπ. Λάππας ρώτησε τον Α. Μαρτίνη αν πριν την τροπολογία Βορίδη η ΗΜΙΘΕΑ που είναι μία κερδοσκοπική εταιρεία μπορούσε να αγοράσει το Ντυνάν. «Όχι γιατί υπήρχαν τα κληροδοτήματα. Επίσης είναι εκ των ων ουκ άνευ ότι δεν μπορεί μία κερδοσκοπική εταιρεία να αγοράσει νοσοκομείο» απάντησε ο μάρτυρας.
Ο προφυλακισμένος Α. Μαρτίνης περιέγραψε τη σχέση Αβραμόπουλου – Βγενόπουλου με τον εξής τρόπο: «πήγα στον Αβραμόπουλο για να συζητήσουμε. «Μόνοι;». «Μόνοι». «Θα είναι και ο Βγενόπουλος;». «Δεν τον ξέρω». Και πήγα. Και ξαφνικά μπαίνει ένα πούρο μέσα. «Αντρέα μου». «Δημήτρη μου»». Ανέφερε ότι «ο Αβραμόπουλος είχε μία μικροδιένεξη με εμένα διότι του έστειλα επιστολή που διαμαρτυρόμουν ότι πίσω από την πλάτη μου γινόντουσαν διορισμοί στο Ντυνάν και αυθημερόν στο Δημόσιο».
Για τον Χ. Αθανασίου είπε ότι «με παρακάλεσε να κάνει με το Ντυνάν την σύμβαση για τη νοσηλεία των συνταξιούχων βουλευτών ενώ έκανε με άλλο νοσοκομείο την σύμβαση για τους εν ενεργεία. Όφειλα να βοηθήσω γιατί ήταν φίλος μου την προσπάθειά του για την προεδρία της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων». Για τους υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών που κατά τον πλειστηριασμό δεν προχώρησαν στην αναγγελία της οφειλής του Ντυνάν προς το Δημόσιο ύψους 4,5 εκατ. ευρώ ο Α. Μαρτίνης είπε ότι είναι «απολύτως ύποπτος ο ρόλος τους» και ότι το αντάλλαγμα «μπορεί να μην είναι χρήματα και να είναι άλλο πράγμα».
Πηγή: Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου