Πίσω από την πρωτοβουλία “Athens City Lovers”, που φιλοδοξεί να χρηματοδοτηθεί
μέσω crowdfunding, βρίσκεται η Αναστασία Δουκάκη, ειδική σε θέματα
επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Το “Athens City Lovers” φιλοδοξεί να γίνει η διαδικτυακή
αναφορά κάθε ντόπιου και κάθε τουρίστα όταν θέλει να ενημερωθεί για «τα
καλύτερα» της πόλης. Η λογική αυτού του project διαφέρει πολύ από τη λογική του
τουριστικού οδηγού. Για πρώτη φορά, ο τουριστικός οδηγός δεν αναφέρεται μόνο
στα βασικά «πρέπει να δεις», λχ ακρόπολη, μουσεία κτλ, και δε γράφεται από
ομάδες κειμενογράφων ή δημοσιογράφων, αλλά από τους ίδιους του κατοίκους και
επισκέπτες. Το «Αthens City Lovers» έχει στόχο να αποτελέσει μια
πλατφόρμα επικοινωνίας ανάμεσα στην Αθήνα των ντόπιων και την Αθήνα των
τουριστών- σε ό, τι καλύτερο καλύτερο έχει να επιδείξει η πόλη που αγαπάμε.
Είναι μια ευκαιρία να εκτιμήσουμε ξανά την καθημερινότητά
μας, εμείς που ζούμε στην Αθήνα, να ανοίξουμε τα μάτια για να δούμε όλα εκείνα
που απαρτίζουν μια πραγματικά πανέμορφη πόλη και να τα μοιραστούμε, είτε αυτό
πρόκειται για το αγαπημένο μας στέκι, είτε για την καθημερινή μας βόλτα.
Όπως εξηγεί η δημιουργός του project: «Επιλέχθηκε η συγκεκριμένη χρονική
περίοδος για το project αυτό, καθώς είναι κοινή παραδοχή ότι οι διαφημιστές και οι ειδικοί της
επικοινωνίας λειτουργούν ως άλλοι στιχουργοί, ως άλλοι συνθέτες μια μελωδίας
που στοχεύει στο συναίσθημα. Η έμπνευση φθάνει στο ζενίθ στα δύσκολα, στα
στενόχωρα. Έτσι και με τη διαφήμιση. Όταν υπάρχουν οι πόροι (οι οικονομικοί) το
θεωρείς ως δεδομένο και απλά προχωράς με την καθημερινότητα. Όπως συμβαίνει
συχνά σε μια σχέση ερωτική. Όταν όμως το δεδομένο χαθεί, τότε αντιλαμβάνεσαι
για τα καλά όλα όσα δεν έκανες και θα μπορούσες να έχεις κάνει. Γράφεις τους
πιο συγκινητικούς στίχους, την πιο παθιασμένη μελωδία, τις πιο εμπνευσμένες
διαφημίσεις. Όταν έστω συνειδητοποιείς το παρόν πάντα υπάρχει ελπίδα για το
μέλλον. Τα χαμένα μπορούν με επιμονή και υπομονή να ξανακερδηθούν.
Στην ερώτηση εάν θεωρεί ότι δεν έγιναν τα κατάλληλα βήματα
στον τομέα του τουρισμού απαντά:
«Η Ελλάδα είναι ένα ομολογουμένως κορυφαίο τουριστικό
«φιλέτο», το οποίο ενώ κατά καιρούς έχει γαρνιριστεί με μπαχαρικά, του λείπουν
τα ουσιώδη. Του λείπει το αλατοπίπερο που χαρίζει γεύση και ουσία στη
μαγειρική. Με άλλα λόγια του λείπει μια ταυτότητα/ branding που θα αποτελέσει το Α και το Ω της
εισροής επισκεπτών στη χώρα μας.
Η μαγειρική θέλει υπομονή, θέλει μεράκι για να «δέσει» το
φαγητό. Όχι σπασμωδικές κινήσεις. Προσεκτικό ανακάτεμα και αγάπη γι’ αυτή την
τέχνη. Έτσι είναι και η διαφήμιση, και στην περίπτωση της Ελλάδας, η διαφήμιση
ενός πολλά υποσχόμενου τουριστικού
προϊόντος. Η οικονομική κρίση έφερε στο προσκήνιο αρκετές πρωτοβουλίες ιδιωτών
προς αυτή την κατεύθυνση, οι οποίες δικαίως επικροτήθηκαν από πολίτες και
Μ.Μ.Ε. Αν αυτή η δημιουργικότητα και ενεργή συμμετοχή προϋπήρχε της κρίσης,
ίσως τώρα η κρίση να ήταν αρκετά πιο περιορισμένη, καθώς δε θα αποτελούσε και
κρίση ταυτότητας.»
Πληροφορίες για το project “Athens City Lovers” μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα:
http://www.groopio.com/projects/display/18/athens-city-lovers
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου