Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Αφγανιστάν : Οι γονείς πουλάνε τα παιδιά τους για να τα σώσουν από την πείνα [Βίντεο]

Μια τραγική, όσο και χαρακτηριστική της εξαθλίωσης στην οποία ζει ο λαός στο Αφγανιστάν, έφερε στην επιφάνεια το CNN.

Σε στρατόπεδο προσφύγων έξω από την πόλη Χεράτ, το κανάλι συνάντησε την Mamareen, μια γυναίκα που έχασε τον άντρα της στον πόλεμο το σπίτι της λόγω της ξηρασίας και τώρα αναγκάστηκε να πουλήσει τη μία της κόρη για να ταΐσει τα υπόλοιπα παιδιά της. Η μόλις 6 ετών Akila βρίσκεται πλέον στην «κατοχή» άλλης οικογένειας. Η Mamareen την πούλησε για 3.000 δολάρια στον Najmuddin, ο οποίος θα την παντρέψει με τον δεκάχρονο γιο του, Sher Agha. «Εγκατέλειψα το χωριό μου με τα τρία μου παιδιά εξαιτίας της καταστροφικής ξηρασίας.
Ήρθα εδώ ελπίζοντας ότι θα λάβω κάποια βοήθεια, αλλά δεν πήρα τίποτα. Για να αποφύγουν τα παιδιά μου την πείνα, έδωσα την κόρη μου σε έναν άντρα για περίπου 3.000 δολάρια, αλλά μέχρι τώρα έχω πάρει μόλις 70 δολάρια. Δεν είχα λεφτά, φαγητό, ούτε δουλειά για να βγάλω το ψωμί μου. Ο άντρας μου σκοτώθηκε στον πόλεμο», περιγράφει η Mamareen και συμπληρώνει:
«Η Akila δεν ξέρει ότι την πούλησα. Πώς να το ξέρει; Είναι παιδί. Αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. Είτε με δάκρυα, είτε με γέλιο, θα πρέπει να πάει. Ποιος θα πουλούσε ένα κομμάτι της καρδιάς του, αν δεν χρειαζόταν πραγματικά;». Τα Ηνωμένα Έθνη εκτιμούν ότι περισσότεροι από 250.000 άνθρωποι έχουν εκτοπιστεί λόγω της ξηρασίας, οι 84.000 από την Χεράτ και οι 182.000 στην ευρύτερη περιφέρεια Μπαντγκίς.
Τέσσερα χρόνια λειψυδρίας έχουν καταστρέψει τη γεωργία της περιοχής, προκαλώντας πτώση κατά ένα τρίτο και στην καλλιέργεια οπίου φέτος, παρότι πέρσι η παραγωγή ήταν σε επίπεδα ρεκόρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου